Du som är kund till iJakt kan kontakta oss på olika sätt. För oss är det viktigt att vi erbjuder en hög grad av tillgänglighet även utanför kontorstid. Den här information är till för att hjälpa dig att hitta det kontaktsätt som passar dig bäst.
OBS: Vi på iJakt är en återförsäljare av jaktkort. Vi är inget viltvårdsområde eller markägare.
Vill ni ansluta er organisation till iJakt? Ring oss eller skicka ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. (Vi delar kundtjänst med iFiske.se) så hjälper vi er snabbt att komma igång.
OBSERVERA: Vi kan inte svara på frågor om lokala förhållanden. För alla viltvårdsföreningar har vi kontaktinformation till en person som kan svara på detta. Om ej, maila oss, så förmedlar vi kontakten.
Skicka e-post
Frågor? Felköp? Synpunkter? Det absolut bästa och snabbaste sättet att kontakta oss angående fiskekort, felköp, webbsidan, appen eller andra frågor om vår tjänst är via e-Post. Vi svarar senast nästa arbetsdag, men oftast snabbare än så.
Kunder når oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Föreningar, organisationer och företag kontaktar iFiske på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. - Hit kan du vända dig om du har frågor om iJakt eller behöver hjälp med våra tjänster.
Ring oss
OBS - Kundservice via telefon är enbart till för företag och föreningar. För konsumentkontakt hänvisar vi till ePost Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Öppettider telefon: Mån - Fred kl. 08:00 - 17:00
Telefon: 013-73330 (OBS - Läs ovan innan du ringer!)