Du som är kund till iJakt kan kontakta oss på olika sätt. För oss är det viktigt att vi erbjuder en hög grad av tillgänglighet även utanför kontorstid. Den här information är till för att hjälpa dig att hitta det kontaktsätt som passar dig bäst.

OBS: Vi på iJakt är en återförsäljare av jaktkort. Vi är inget viltvårdsområde eller markägare. 

Vi är specialister på hantering av digitala jakt- och fiskekort och återrapportering. Digitala jaktkortsäljs via Internet eller av återförsäljare. De innebär väsentligt underlättat administration och har stora miljömässiga fördelar.

På iJakt betalar med hjälp av Swish, VISA, MasterCard eller Internetbank (SEB, Nordea, Handelsbanken, Swedbank, Danske bank). Det finns också möjlighet att betala via faktura på 14 dagar, eller via Payson. Efter köp levererar vi jaktkortet direkt inom ett par minuter både som ett SMS och som ett eMail. Då kommer det också bli synligt i appen, under förutsättning att ni loggat in i appen och på hemsidan kopplat ert användarkonto till samma mobilnummer och/eller epostadress som finns på jaktkortet.

Dokument-ID: IJAB18004, Version 4.7, 2021-06-01

(Dessa villkor gäller för konsumenter, ej att förväxlas med iJakts tjänsteavtal för anslutna organisationer eller handlare)

Tack för att du använder iJakts tjänster, här kan du handla jaktkort och relaterade produkter från våra anslutna säljare ("partners") samt göra jaktrapporter på ett säkert och smidigt sätt. Vi är måna om att behandla dina personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt och att erbjuda er en hög tillgänglighet på våra tjänster. Detta dokument beskriver våra användarvillkor och vår personuppgiftspolicy.

 Din varukorg är tom.